Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Servisler
Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Dilimizin Zenginlikleri Projesi Kapanış Töreni ve Yıl Sonu Sergisi Düzenlendi

Millî Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında gerçekleştirilen

Millî Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında gerçekleştirilen kapanış töreni ve yıl sonu sergisi, İl Millî Eğitim Müdürlüğü binası fuaye alanında düzenlendi.

Programa İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Aziz Yeniyol, İl Millî Eğitim Müdür Yardımcıları Önder Atik, Özgür Parıltı, Abdullah Nair ve Hasan Basri Kuzu, şube müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Programın açılış konuşmasını yapan İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Aziz Yeniyol, Dilimizin Zenginlikleri Projesi’nin öğrencilerin Türkçeye yönelik farkındalıklarının artırılması ve kültürel değerlerin gelecek nesillere aktarılması açısından önemli katkılar sunduğunu ifade etti.

Konuşmanın ardından proje kapsamında öğrenciler tarafından hazırlanan çalışmaların yer aldığı yıl sonu sergisi ziyaret edildi. Sergide yer alan eserler katılımcılar tarafından ilgiyle incelendi.

Dil bilincinin geliştirilmesi ve Türkçenin zenginliklerinin tanıtılması amacıyla yürütülen proje, yıl boyunca gerçekleştirilen etkinliklerin değerlendirilmesiyle sona erdi.

İlçemiz 13 Kasım Ortaokulu Görsel Sanatlar Öğretmeni Selma Sayın ve
Sıradaki Haber İlçe Milli Eğitim Müdürü Fahri Kırmızı 13 Kasım Ortaokulu Resim Sergisi’nin Açılışını Yaptı