Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Servisler
Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bayramlaşma

​İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet AKSOY, düzenlenen bayramlaşma programında

​İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet AKSOY, düzenlenen bayramlaşma programında kurum personeliyle bir araya geldi.

Programda, kurum çalışanlarının özverili ve fedakâr çalışmalarına teşekkür eden İl Müdürü AKSOY, birlik ve beraberlik ruhunun önemine vurgu yaptı. Bayramların dayanışma, paylaşma ve kardeşlik duygularını güçlendiren özel günler olduğunu ifade eden AKSOY, tüm personelin ve ailelerinin Kurban Bayramı’nı kutladı.

İlçemiz 13 Kasım Ortaokulu Görsel Sanatlar Öğretmeni Selma Sayın ve
Sıradaki Haber İlçe Milli Eğitim Müdürü Fahri Kırmızı 13 Kasım Ortaokulu Resim Sergisi’nin Açılışını Yaptı