85Güncelleme :
24.06.2026 14:03Yayın :
24.06.2026 13:58
İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Aziz Yeniyol, eğitim kurumlarında yürütülen sosyal sorumluluk, sağlık ve çevre bilinci çalışmalarına katkı sunan öğretmen ve personele teşekkür belgelerini takdim etti.
Müdürlüğümüz koordinesinde yürütülen sağlık, beslenme ve sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında; çölyak farkındalığının artırılması ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının desteklenmesi amacıyla gerçekleştirilen “Glutensiz ve Hareketli Yaşam” etkinliğine sağladıkları katkılar dolayısıyla Ebru Nayim Fen Lisesi Sosyal Yardımlaşma ve Sosyal Sorumluluk Projeleri Kulübü öğrencileri ile okul hemşiresi Fadime Erdoğan’a teşekkür belgeleri takdim edildi.
OPET Petrolcülük A.Ş. ve Millî Eğitim Bakanlığı iş birliğinde yürütülen “Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar” Projesi kapsamında düzenlenen sosyal sorumluluk yarışmasında il genelinde derece elde eden okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise kademelerindeki öğrenciler adına proje sorumlusu öğretmenlere de teşekkür belgeleri verildi.
Teşekkür belgelerini takdim eden İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Aziz Yeniyol, öğrencilerin sosyal, kültürel ve çevresel farkındalıklarının geliştirilmesine katkı sağlayan çalışmalarda görev alan öğretmenlere, sağlık personeline ve tüm paydaşlara teşekkür ederek özverili çalışmalarının devamını diledi.
